דירה למכירה איך להכין

דירה למכירה איך להכין ? הגעתם סוף סוף אחרי הרבה מחשבה להחלטה  למכור את דירתכם ?
אל תעצרו שם . עוד קצת מחשבה ותוכלו למקסם את התמורה שתקבלו בעד הדירה .
אתם נעולים על מחיר המינימום שממנו לא תרדו , אבל לא תמיד מבינים שעם קצת תשומת לב והשקעה תוכלו להפוך את דירתכם ליפה ונחשקת יותר ,ובמלים אחרות – לשווה יותר…!
מספר עצות למימוש לפני הצגת הנכס שיעשו את ההבדל. זיכרו את כלל הזהב : אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני ! 
 
1) צבע ופגמים קלים . במידה והצבע בקירות דהוי או מתקלף – זה הזמן לממש את הצביעה והסיוד שתכננתם ודחיתם כל השנים…כמו כן לתקן את הפגמים הקלים שהעין שלכם כבר התרגלה אליהם : זכוכיות סדוקות,אריחים שבורים ,שלבים בתריסים שחסרים וכדומה..
 
2) סדר וניקיון . תנסו ליצור חללים גדולים ומעברים פנויים ככל האפשר . דירה עמוסת רהיטים וחפצים יוצרת תחושה של שטח קטן וצפוף. זה הזמן להקפיד שצעצועי הילדים לא יפוזרו ברצפה – וכן, גם להיפטר מאופני הכושר בסלון…  
 סידור המיטות ומשטחי המטבח בהחלט יתנו תמונה יפה ונעימה יותר לעין.
 
3) תאורת הבית . לפני ביקור הקונים האירו את ביתכם לפי האמצעים שעומדים לרשותכם. אם הביקור מתבצע בשעות היום ודירתכם מוארת בשמש – תנו לה להאיר את פני הקונים. בכל מקרה אחר דאגו לתאורה תקינה וחזקה בחלקים שלדעתכם הינם המרשימים ביותר,ולתאורה תקינה ומבליטה פחות בחלקים הפחות מחמיאים.
 
4) טמפרטורת הנכס . הכינו את טמפרטורת הנכס שתהיה נעימה ומתאימה לעונה כחצי שעה לפני ביקור הקונים.
 
5)חיות מחמד .  במקרה שבבעלותכם חיות מחמד שעלולות להטריד או להרתיע – תנסו לנטרל הפרעה זו ככל האפשר.
 
6) ניקיון ותחזוקת הבניין. השתדלו באמצעות הועד או בהשקעה פרטית שלכם לדאוג כי הכניסה של הבניין וחדר המדרגות יהיו במצב טוב ככל האפשר. עלות סיוד בכניסה יכולה להיות סמלית לעומת הרושם שהיא עלולה להשאיר. קורה לא פעם שקונים מגיעים לנכס ולאחר שהתרשמו מהבניין והכניסה פשוט ויתרו אפילו לראות את הבית !
 
7) חניה . נכסים רבים נדחים בשל בעיות חניה באיזור. ערך הנכס יורד ומבחר הקונים מצומצם יותר ללא חניה באיזור בעיתי.
המציאות הוכיחה כי שווה לרכוש חניה באיזור שכזה גם בשלב המכירה – השקעה שתחזיר עצמה לרוב עם רווח גדול.
 
8) שעות ביקור קונים. השתדל לתמרן את שעות הביקור שיעזרו לכם להציג את היתרונות שבביתכם. נופים מרהיבים ביום – רעשים יומיים ( כבישים סואנים ,בתי ספר , עסקים פעילים)  – בערב . אל תתפתו להראות את הנכס ללא הכנה ראויה .הציגו אותו רק בזמן שאתם מוכנים לביקור. עדיף ביקור שיידחה מביקור שייכשל..
דירות למכירה בעיר ימים ,דירות למכירה בעיר ימים ללא תיווך,דירות למכירה בעיר ימים נתניהדירות למכירה יד שניה בעיר ימים נתניה,דירות למכירה עיר ימים דירות למכירה ,דופלקס בעיר ימים ,דירות חדשות בעיר ימיםדירות להשכרה עיר ימים ,מחירי דירות בעיר ימים ,פנטהאוזים בעיר ימיםדירות להשכרהמחירי דירות בעיר ימיםפנטהאוזים בעיר ימים , מיהו מתווך מורשה , מתווך מקצועי מדוע , עיר ימים מפה יוטיובפייסבוקמאמריםבלוגדירות חדשות בעיר ימיםפרויקטים חדשים בעיר ימים נתניה