מתווך מקצועי מדוע?

מתווך מקצועי מדוע ?
מעונינים למכור את הנכס שבבעלותכם או לקנות נכס ? שוקלים איך לעשות זאת נכון ?

רובנו מכירים את לוחות הנדל”ן האינטרנטיים מקומונים ועיתונים שונים.
אז אפשר לפרסם ואולי זה יעבוד טוב יותר או טוב פחות. האם זה מספיק?
אנו חושבים שאנו יכולים להסתדר בלי המתווך ולחסוך כסף.

מי שנסה למכור נכס בכוחות עצמו ללא מתווך הבין שזה לא פשוט כמו שזה נראה ויכול לבזבז זמן רב לגרום ללא מעט כאבי ראש ולהוביל אפילו טעויות בתמחור במכירה ולמי מוכרים.
פרסום בלוחות כר דשא נוח לנודניקים מבלבלי מוח נוכלים ולמבררי מחירים מה גם שהטלפונים שאתם מקבלים הם של זרים לחלוטין ומחר גם אתם צריכים להכניס אותם לביתכם. סביר להניח שתקבלו מבול של טלפונים גם ממתווכים שאתם לא מכירים המנסים לקבל בלעדיות על מכירת דירתכם בכל מחיר.

זמן מכירת הדירה מתארך מעבר למה שהייתם רוצים חוסר הביטחון במחיר המבוקש במגמת ירידה, כמה פעמים עצרתם מכירה כי לא הייתם בטוחים המחיר שקיבלתם או הצטערתם לאחר מכן ? ועוד הרבה סיבות ותוצאות פשוט הכל לא זז כמו שרציתם וזאת מכיוון שאתם לא מקצוענים ולא ממש מבינים במכירת והשכרת נכסים.

דורון כץ מתיווך עיר ימים בעל ניסיון רב של קרוב לעשר שנים דואג לחיבור אופטימלי בין קונה למוכר או שוכר למשכיר יחסוך לכם זמן רב וידאג למקסם את העסקה לתוצאות מהירות והטובות ביותר בזמן הכי קצר שאפשר. מכיר לקוחות, יודע לתמחר ומכיר האיזור.

על מנת להעצים את התהליך ולעשותו על הצד הטוב ביותר דורון יבקש 3-6 חודשי בלעדיות שבהם יעשה את המרב והמיטב למכור את הנכס. קרי פרסומים, שילוט, מודעות, וכמובן דורון כץ משתף פעולה עם קרוב ל 50 מתווכים מקומיים בנתניה והסביבה. ההמלצות מדברות בעד עצמן  המלצת לקוחות

מעונינים לקנות למכור להתייעץ, צלצלו עכשיו ישירות אל דורון כץ תיווך עיר ימים 052-2800050

דירות ופנטהאוזים בעיר ימים נתניה

דורון כץ תיווך עיר ימים

 

דירות למכירה בעיר ימים ,דירות למכירה בעיר ימים ללא תיווך,דירות למכירה בעיר ימים נתניהדירות למכירה יד שניה בעיר ימים נתניה,דירות למכירה עיר ימים דירות למכירה ,דופלקס בעיר ימים ,דירות חדשות בעיר ימיםדירות להשכרה עיר ימים ,מחירי דירות בעיר ימים ,פנטהאוזים בעיר ימיםדירות להשכרהמחירי דירות בעיר ימיםפנטהאוזים בעיר ימים , מיהו מתווך מורשה , מתווך מקצועי מדוע , עיר ימים מפה יוטיובפייסבוקמאמרים, בלוג, דירות חדשות בעיר ימיםפרויקטים חדשים בעיר ימים נתניה